لیست قیمت

صفحه اصلی

داستان ایران تکنولوژی

طوفان

همیشه، طوفان، بارندگی و غرق شدن نبود که باعث نگرانی مسافران، ناخداها و ملوانان کشتی‌ می‌شد. بلکه در بسیاری از موارد مهمترین نگرانی آن ها سرگردانی کشتی میان آبهای بی کران بود که حتی دردناکتر از غرق شدن برایشان است.

در دهه گذشته، صنعت گردشگری، همانند کشتی های مسافربری، بی دغدغه و آرام، بدون توجه به این که موج بزرگی در راه است در حال حرکت بودند. اما موج بزرگ اینترنت در راه بود!!!! با اولین موج، کشتی گردشگری دچار تکان شدیدی شد که متاسفانه باعث غرق شدن خیلی از ملوانان(کانترهای آژانس) شد و کشتی های(آژانس های مسافرتی) آنها نیز یا به گل نشست و یا به زیر آب رفت. کاش ناخدای خوبی برای این کشتی ها پیدا می شد. کاش یک دریا یک فانوس دریایی کاربلد داشت.

فانوس دریایی

در سال 1382 با هدف بازسازی و جلوگیری از تخریب این کشتی بزرگ سوار بر آن شدیم و هم اکنون 15 سال است در حال تلاش برای بازگرداندن این کشتی بزرگ به ساحل هستیم. اما، ما به تنهایی قادر به نجات این کشتی شکسته نبودیم، همکاران ما در جای جای این دریای بزرگ به کمک این کشتی های در حال تخریب آمدند، و شاید تا ساحل راهی نمانده باشد و صبح نزدیک باشد.

جلیقه نجات

باعث خوشحالیست، وقتی میدانیم که اکنون بیش از 50% این کشتی بزرگ به جلیقه نجات اینترنت مجهز شده‌اند و بسیاری از ملوانان آن نجات یافتند، اما خب هر چقدر فانوس دریایی تلاش کرد، نتوانست تعدادی از ملوانان را که مایل نبودند جلیقه بپوشند را نجات دهد و آن ها بر پاره های کشتی دست انداختند تا شاید راه نجاتی باشد، اما ببخشید که این خبر رو بهتون میدم و باعث ناراحتی شما شدم، ولی همکارانمون غرق شدند. منو بابت این خبر ببخشید، باور کنید خیلی تلاش کردیم ولی نشد که نشد که نشد...

اما مایلم به شما امید بدم که شاید در سالهای نزدیک، همکاران ما توانستند با اختراع یک زیر دریایی مجهز و حرفه ای، همه ملوانان قدیمی این کشتی را از زیر دریای بزرگ نجات دهند.

ایران تکنولوژی

سال 82 شرکت ایران تکنولوژی با تصور آینده‌ای الکترونیک تو یه دفتر کوچیک در یک محله دور افتاده تهران کارش رو شروع کرد. اون روزا حتی پول نداشتیم که یک فکس بخریم، اما خیلی با پشتکار و با امید به خدا کار می کردیم. تو سالهای اول فقط بلد بودیم سایت طراحی کنیم، این کار رو فقط با یک برنامه نویس مبتدی و یه منشی ساده می‌شد از پسش بر اومد.

اما خوب همیشه بازار این شکلی نمیموند، اونم بازار داغ تکنولوژی!

ما هم سعی کردیم با علم روز پیش بریم و ضمن نیازسنجی بازار، خودمون رو هم به تکنولوژی های به روز مجهز کنیم، رفته رفته خدماتمون رو توسعه دادیم و الان نرم افزارهای زیر رو تولید می کنیم:

طراحی سایت اتوماسیون و حسابداری وب سرویس فروش بلیط (داخلی و خارجی) وب سرویس فروش هتل (داخلی و خارجی) وب سرویس فروش بیمه مسافرتی وب سرویس فروش قطار وب سرویس فروش اتوبوس وب سرویس فروش گشت وب سرویس فروش ترانسفر سیستم رزرواسیون بلیط (هواپیما- اتوبوس- کشتی- دوچرخه) سیستم رزرواسیون هتل (داخلی و خارجی) سیستم رزرواسیون تور (داخلی و خارجی) سیستم رزرواسیون ویزا باشگاه مسافران اپلیکیشن اندروید اپلیکیشن آی او اس اپلیکیشن پی دبلیو آ PWA

اگر نگید چقدر از خودشون تعریف می کنن، تو این سالها جوایز و تاییدیه های زیر رو هم گرفتیم:

منتخب هیات داوران جشنواره برترین های گردشگری در قسمت نرم‌افزاری دارای تاییدیه از صنف دفاتر سفر و گردشگری استان تهران دارای تاییدیه از کانون سراسری انجمنهای دفاتر سفر و گردشگری ایران دارای تاییدیه انجمن مدیران فنی ایران دارای تاییدیه انجمن گردشگری الکترونیک ایران دارنده ایزو 9001 از آمریکا

اگر بازم نگید ای بابا، اینا هم که دارن فقط از خوبی هاشون میگن (خب بدی هامون رو که نمی تونیم بهتون بگیم، متوجه بشید، میرید از رقبا می خرید و ما خیلی حرصمون در میاد) تا حالا حدود 500-600 تا آژانس از ما خرید کرده اند و محصولاتمون رو به عراق، افغانستان، استرالیا، تایلند، مالزی، فرانسه، ترکیه، سوئد و این اواخر به کانادا هم صادر کردیم. الان 25 تا ملوان زبر و زرنگ مستقیم تو کشتی خودمون کار می کنند و 10 تا ملوان درجه یک هم تو قایق های خودشون برا ما کار می کنند.

همه این ها رو مدیون خدای بزرگ، تلاش ملوانای خوب کشتی مون و مسافرای لاکچری و خوبمون که شما باشید هستیم.